پدیده بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست/ مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن هم‌تیمی قدوس شد/ لوئیس به برزیل بازگشت

ژاوی سیمونس,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,نقل و انتقالات فوتبال

  ژاوی سیمونس، پدیده هلندی تیم‌های پایه بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

 

قرارداد این بازیکن متولد سال ۲۰۰۳  تا سال ۲۰۲۲ معتبر خواهد بود. سیمونز که به تازگی ۱۶ ساله شده، می‌تواند  طبق قوانین فیفا قرارداد حرفه‌ ای امضا کند اما تصمیم گرفت از بارسلونا جدا شود. اکنون و  پیش از جدا شدن او از بلوگرانا، این بازیکن اولین قرارداد حرفه‌ای دوران بازی خودش را با پاری سن ژرمن به امضا رساند. گفته می‌شود مدیربرنامه های سیمونس، مینو رایولاست و این چهره   مشهور نقش مهمی در جدایی او از بارسلونا و انتقالش به پاری سن ژرمن داشته است.

 

مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن هم‌تیمی قدوس شد

کریستوف ژاله، مدافع سابق تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که سابقه بازی برای تیم ملی فرانسه را در کارنامه دارد با پیوستن به تیم فوتبال آمیا، همبازی سامان قدوس، ملی‌پوش کشورمان شد.

 

در واقع او  پس از سپری کردن ۲  فصل نه چندان موفق در نیس تصمیم به تغییر تیم گرفت و با امضای قراردادی یک ساله راهی آمیا شد.  ژاله  که ۱۶ بار برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته، سال ۲۰۱۴ پس از سپری کردن ۵  فصل در پاری سن ژرمن راهی لیون شد و  پس از ۳ فصل حضور در لیون سال ۲۰۱۷ به نیس پیوست.این مدافع ۳۵ ساله ۲  بار همراه پاری سن ژرمن قهرمان لوشامپیونه شد و ۲ بار هم در تیم منتخب لیگ یک  فرانسه جای گرفت.

 

لوئیس به برزیل بازگشت

فیلیپه لوئیس پس از جدایی رسمی از اتلتیکو مادرید به فلامینگو، تیم زادگاهش پیوست.

 

 مدافع چپ ۳۳ ساله  که  همراه تیم ملی برزیل فاتح کوپا آمه‌ریکای  ۲۰۱۹ شد، با امضای قراردادی به عنوان بازیکن آزاد به مدت ۲ سال به پرهوادارترین تیم برزیل ملحق شد تا سال‌های پایانی دوران بازی‌اش را در کشورش پشت سر بگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.