سید در آستانه پیوستن به پلاس‌لیگا!

محمد موسوی,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,والیبال و بسکتبال

  

 لیگ والیبال لهستان در آستانه یک انتقال جذاب است. مسئولان تیم ایندیکپل آزتس اولشتین لهستان مذاکراتی با مدیر‌برنامه‌های سید محمد موسوی مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران داشتند تا بتوانند او را به خدمت بگیرند. بعد از آن‌که تیلور آمریکایی مدافع روی تور این تیم لهستانی به دلیل مصدومیت باید مدت‌ها دور از والیبال باشد، سران تیم ایندیکپل به سراغ موسوی رفتند تا او را جذب کنند.

 

سایت لهستانی przegladsportowy درحالی تاکید کرد موسوی در آستانه پیوستن به تیم دهم فصل قبل لیگ والیبال لهستان است که توماژ یانکوفسکی رئیس این باشگاه لهستانی درباره جذب موسوی حرف‌های سربسته‌ای زد: «نمی‌خواهم درباره مذاکره با طرف ایرانی صحبتی داشته باشم. تنها می‌توانم این را بگویم که بازیکن جدیدی که در این پست به خدمت خواهیم گرفت، خارجی خواهد(غیرلهستانی) بود.‌» او درحالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که یکی از سایت‌های لهستانی در این خصوص نوشته، ممکن است سید‌محمد موسوی به تیم دهم پلاس‌لیگا اضافه شود. به گفته رسانه‌های لهستانی مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با سید محمد موسوی، ملی‌پوش والیبال ایران هستند تا بتوانند این بازیکن ۳۲ ساله را جذب کنند.

 

افشا نکردن مذاکره با موسوی شاید به این دلیل باشد که هنوز تکلیف تیلور آمریکایی در این تیم لهستانی مشخص نیست. او درحالی مصدوم است و باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد که رئیس باشگاه در واکنش به ماندن یا رفتن او می‌گوید: «ما هنوز نمی‌دانیم که باید قرارداد بازیکن آمریکایی خود را فسخ کنیم یا دوباره با او مذاکره کنیم، چراکه آویلل می‌تواند در نیم فصل دوم برای ما به میدان برود. به همین‌خاطر نمی‌خواهم درمورد مذاکره با بازیکن ایرانی اظهارنظر کنم.‌» با این‌حال اما به نظر می‌رسد لهستانی‌ها برای جذب محمد موسوی تصمیم‌شان را گرفته‌اند. یکی از سایت‌های لهستانی با بررسی عملکرد موسوی او را بهترین والیبالیست ایران خواند و نوشت: «موسوی یکی از بهترین والیبالیست‌های ایران است. او از سال ۲۰۰۸ تاکنون در تیم ملی بازی می‌کند.

 

او تاکنون فقط در باشگاه‌های ایران بازی کرده و ۱۱‌بار قهرمان شده. سال گذشته خبری درمورد او منتشر شد که با تیم اشتچین لهستان به توافق رسیده‌، اما این قرارداد هیچ‌گاه منعقد نشد. اگر موسوی تصمیم بگیرد خارج از ایران بازی کند و به پلاس‌لیگا برود، سومین ایرانی در لیگ لهستان خواهد بود. میلاد عبادی‌پور ۲ سال است که در اسکرابلچاتوف بازی می‌‌کند و پوریا فیاضی هم امسال به بدزین پیوسته.‌» سایت‌های لهستانی درحالی منعقد شدن قرارداد موسوی با باشگاه لهستانی را به تصمیم او موکول کرده‌اند که در داخل هم شنیده می‌شود ۹۹درصد کارهای پیوستن موسوی به پلاس‌لیگا قطعی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.